Početna

Što o Diverterri kažu osobe u pratnji djece

Zanimalo nas je što o izložbi kažu osobe u pratnji djece (učitelji/odgajatelji/profesori/roditelji odnosno ostali pratitelji) te smo njihove dojmove prikupljali putem online evaluacijskog obrasca. Evo što su komentirali:

 „Važnost ovakvih edukacija je primarna, ali nažalost ima ih malo u odgojno-obrazovnom procesu"

„Radionice su zanimljive, dinamične i jedina preporuka je da tako nastavite i da budu barem dvije godišnje“

„Izložba mi se svidjela jer je edukativnog karaktera, a kroz priču i materijale prikazane na tabletima, djeca se upoznaju s raznim pojmovima, saznanjima, životnim situacijama, uči ih se o ekologiji i dr.“

"Tableti i slušalice su izazvali oduševljenje kod djece i dobar su primjer kako se tehnologija može koristiti i u edukativne svrhe, omogućiti djeci da nauče vise o onom sto iz zanima."

 

Zanimljiva je činjenica da velika većina djece i njihove pratnje dosad nije sudjelovala na sličnoj izložbi.

sudjelovanje na izlozbi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pitali smo i koja sadržajna cjelina se djeci najviše svidjela i zašto, te kako se pitanja očuvanja prirode i okoliša obrađuju u programima njihovih odgojno-obrazovnih institucija:

 

 

cjelina

„Sadržaj je vrlo blizak djeci, a kornjačin glas djeluje zaštitnički i umirujuće“

„Medo je životinja koju djeca vole i bliska našem području"

„Svidjela im se ta cjelina jer govori o našem moru, očuvanju čistoće, prirodnim ljepotama i raznolikosti"

„Svidjela se djeci jer osvještava o važnosti pčela"

 

S nama su podijelili i kako se pitanja očuvanja prirode i okoliša obrađuju u programu njihove ustanove:

„Svakodnevno kroz razgovor, u raznim situacijama - u šetnji, posjeti Plitvičkim Jezerima, putovanjima - zajednički razvrstavamo otpad, skupljamo papir za reciklažu, stare baterije te ih odnosimo na za to određeno odlagalište. Učimo i na koji se način štedi voda i struja“

„Eko datumi (Dan vode, Dan planeta zemlje, Dan parkova), prikupljanje otpada (papir, plastika), prigodne eko radionice (divlja odlagališta, borba protiv plastike)...“

„Tijekom nastave Prirode i društva, Hrvatskog jezika, Likovne kulture te na Satu razrednika (prikupljanje i razvrstavanje otpada, projekti vezani uz obilježavanje Dana voda, Dana planeta Zemlje, Mednog dana)“

"Dječji vrtić Osmijeh je već dugo godina Eko vrtić, član je Udruge Lijepa Naša, tako da svake pedagoške godine u sklopu Godišnjeg plana i programa planiramo i eko program u kojem je naglasak na teme kao sto su otpad, odgovorna prehrana, očuvanje prirodnih izvora energije te biološka raznolikost. Teme se provode kroz različite vrste aktivnosti, posjete, izlete, radionice, korištenje dostupne tehnologije  i dr."