
Aplikacija „Industrija Helpdesk“ pruža korisničku i stručnu podršku za teme Sektorskih pritisaka.
Putem aplikacija „Industrija Helpdesk“ možete postavljati pitanja vezana za sljedeće baze Sektorskih pritisaka:
- ROO / Registar onečišćavanja okoliša,
- RPOT/OPVN / Registar postrojenja u kojima su prisutne opasne tvari / Očevidnik prijavljenih velikih nesreća,
- BOUDR / Očevidnik uporabnih dozvola kojima su utvrđeni objedinjeni uvjeti zaštite okoliša i rješenja o objedinjenim uvjetima zaštite okoliša za postojeća postrojenja te
- SKB / Strateške karte buke.
Ovim putem sve upite želimo kanalizirati kroz „jedna vrata“ kako bi isti bili sustavno obrađeni i sistematizirani.
Time se poslovi ovog tipa unaprjeđuju te su potrebne informacije na kvalitetniji način dostupni javnosti čime se postiže bolja usklađenost s važećim propisima i bolja dostupnost podacima vezanim za zaštitu okoliša.
Jedan od ciljeva je i olakšati dostupnost informacija sudionicima procesa prikupljanja, obrade, kontrole i verifikacije podataka, a to su obveznici, nadležna tijela županija i Grada Zagreba, Inspekcija zaštite okoliša, Zavoda za zaštitu okoliša i prirode i druge suradničke institucije. Na ovaj način informacije te pitanja i odgovori o temama zaštite okoliša vezano za Sektorske pritiske, postaju dostupnije i nalaze se na jednom mjestu. Na Vaša pitanja i zahtjeve za informacijama vezanim za ROO, bilo stručnim bilo tehničkim, odgovarat će djelatnici nadležnih tijela zaduženi za vođenje podataka ROO u nadležnim tijelima i Gradu Zagrebu te djelatnici ZZOP.