Od 1. listopada 2024. godine sustav “Registar djelatnosti gospodarenja otpadom” (ReDGO) je dostupan za rad.
Pristup sustavu „ReDGO je putem poveznice https://redgo.mingor.hr
ReDGO je izrađen temeljem propisa koji uređuju postupak izdavanja dozvola i suglasnosti za gospodarenje otpadom te omogućuje:
- jednostavan i transparentan pristup dokumentima zahtjeva za izdavanje dozvola i suglasnosti za gospodarenje otpadom te pratećoj dokumentaciji
- uvid u dozvole i ostala rješenja vezana uz postupke gospodarenja otpadom te
- vođenje upravnog postupka izdavanja dozvola za gospodarenje otpadom digitalnim putem.
Sukladno članku 130. Zakona o gospodarenju otpadom (NN 84/21 i 142/23 - Odluka USRH) Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije i nadležna tijela županija, odnosno Grada Zagreba putem ReDGO sustava zaprimaju zahtjeve, vode postupak, izdaju rješenja i potvrde o obavljanju djelatnosti gospodarenja otpadom.
Svi zahtjevi u svezi postupaka za izdavanje dozvola i suglasnosti za gospodarenje otpadom, uključujući izradu elaborata gospodarenja otpadom počevši od 1. listopada 2024. godine provodit će se isključivo putem ReDGO sustava.
Za sva pitanja u svezi procesa izdavanja dozvola za gospodarenje otpadom u nadležnosti Ministarstva zaštite okoliša i zelene tranzicije dostupni smo posredstvom email adrese: okolis.otpad@mzozt.hr i/ili na broj telefona 01/3717-125.
Za sva pitanja vezano uz proces izdavanja dozvola za gospodarenje otpadom u nadležnosti upravnih tijela županije i Grada Zagreba kontakti su dostupni na mrežnoj poveznici https://redgo.mingor.hr/kontakti.
Prijava grešaka u radu sustava ReDGO je dostupna posredstvom mrežne poveznice https://helpdesk.azo.hr.